niedziela, 11 listopada 2012

stare zdjęcia

kon'nichiwa!
mam jakieś stare zdjęcia Assei coby blog pustką ni świecił i samym wpisem powitalnym. ciekawe czy ktoś to w ogóle czyta. teraz Assea ma już nju wiga hendmejd by Taisa. przyznam że jakość jest idealna i wig świetnie się układa! dzięki wielkie za niego! ale tutaj jeszcze mała siedzi w starym "czymś" na głowie :) jakość poprzedniego wiga była co najmniej koszmarna.a teraz zdjęcia







i moje ulubione zdjęcie:

tak, wiem że zdjęcia nie są idealne i mogę się Wam nie podobać ale cały czas się uczę i jeszcze poznaję swój aparat :)
ale jeśli Wam się nie podobają to napiszcie co według Was powinnam poprawić.

pa :)

3 komentarze:

  1. zdjęcia nie są złe! wiem jak trudno się fotografuje mini dale ;_; mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł dobry, ale jak robisz zdjęcia "z tłem" to rób je tak, żeby nie było widać "reszty". To znaczy, żeby nie wystawało nic zza tego tła... nie umiem tego wytłumaczyć, tak jak w ostatnim zdjęciu, w lewym górnym rogu, o. Wkurzające to uważanie jest, ale lepiej wygląda. :D Czasem jak nie chce mi się robić tego samego drugi raz to potem zakrywam w gimpie co trzeba. XD
    I ostrość zazwyczaj jest na ciałku, ale to trzeba ćwiczyć żeby się wyrobić. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;3
      następnym razem bardziej się postaram

      Usuń